Nu ska jag göra er Avundsjuka! :)

Att tjäna stora summor på sin blogg är inte lätt! Men med dom rätta taktikerna så går det igenom och du måste spela alla kort rätt. Jag har nu inlett ett sammarbete med min blogg. (Min statistik har höjts och min provision på pengar kommer inte understiga 1000 kronor per dag! Jag är 17 och tjänar nu minst 1000kr per dag, det är en rejäl summa, som ni jätte gärna skulle vilja göra va? Lycka till raringar men jag tror inte det kommer hända ;) Om ni inte spelar på en spelsajt och vinner en massa pengar (denna sida om ni har tur) Minst 1000 kr per dag blir en månadslön på minst 30000kr. Förstår ni den? Jag är lycklig lottad, att ha en skit blogg och tjäna pengar på den :) I know you want to be me...



Här på bilden under 3 dagar sen jag startade detta samarbete. Har jag då tjänat in 4826kronor. Där det står 0.00 menas med ordervärde och det blir alltid noll. Toppen right?


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0